Wednesday, April 20, 2011

Oh Tuhan . Hari Paling Teruk Pernah Aku Alami -.-'

AHAD

Bangun , mandi , sembahyang , prepair to sch . dalam kereta bergaduh dengan mama . huh , part gadoe ne mama nie memang tadew mood rase na post entry kali ne . it's okay la . aku teruskan .

Sebab pertama , borang bola jaring daerah kemaman TERtinggal dekat rumah . yang itu dimaafkan walau pon agak sedikit sohai lah kan ? kedua ? bawak tepon pegi sch .

Mak , along tahu la na jage tepon ue . jgn risau la -.-' yeaa , memang da banyak kali tepon kene rampas ne bambrekmok sis ou , p kali ne tak nye . along jage bebaek la .

Huh , ketiga ? agaga -.-' biar rahsia jewlah . by the way , im so sorry . seriously , tadew niat langsungg . hm .
 tolong la paham along walau sedekit ruang pon .

ISNIN

 Macam biase . kemas dan teratur . cuma , agak sedikit len kott . yeahh , memang laen . biase time rehat , aku just makan roti dengan nana . kali neh tak . 

Sebab ? hekhek , aku bawak bekal pergi sch . yeah , memang janggal blew kowg dngr aku bawak bekal . p bagi aku tak . oh my , nasi goreng yang mak aku masak sumpah sedap !

Petang ue pulak , latihan bola jaring . 2 round padang itu membuat kan aku terase bangge ! hekhek , yelar . selame ne 7 bhai . nak terkeluar urat-2 aku ne ahh .

SELASE 

Still lagi bawak bekal yang dimasak oleh ibu tercinta . p kali ne aku bawak 5 bungkus . hakhak ! ramai owg pikir aku berjual dekat sch . act nye tak la . aish !

5 bngkus ntuk aku , watiey , syeera , jannah and zatiey . dowg suruh bawak aku pon bawak jelah kan ? act , time arie isnin malam aku dah suruh da mama masak bebanyak sket nasi ue :P

Pagi , dekat tapak perhimpunan pulak kene tengking dengan Cikgu Cahaya . kene tarik tudung sebab tudung pendeq . and kene lelong stokin bab stokin gambar gajah yang agak comel gtue :'(

Waktu rehat , myra kene panggil disiplin sebab ponteng sekolah . kene buat kerje kayu waktu kh . p tak siap-2 lagi sampai sekarangg :')


Balek , tidoe mati -.-' kene marah sebab homework ta siap lagi . waktu malam keadaan dekat ruang tamu , suasana agak riuh sebab ade tayang gambar yang menarik .


RABU

Tak pergi sch . sebab ? malas . bab kate emy , * baguz ! alasan yang munasabah along * lepas mandi , makan siap en homework and mengaji .

SAY GOODBYE TO WEDNESDAY !

KHAMIS

Yeah ! hari yang paling menyedehkan :'( genap 1 tahun dan 4 bulan dengan MohdHairulIdzham :') and and 27 haribulan 4 ne pulak aku dengan ShalkisIkwan selame 4 bulan .

Huh , selama aku bersamee dengan ewan , macam-2 dugaan bie en ? yeahh , thanks to GOD . cuz what ?
tengok dekat bawahhhh tuuuu !

*mak saia cakap , orang-2 yang Allah sayang saje dapat dugaan yang seberat saia and orang yang sabar saja Allah selalu sayang kite :)

Amin and offline .