Saturday, May 14, 2011

Cuainye Kau Bie :'(


Ya Allah , nape ne aku ne . lpe-2 jew lah dea ue . bukan dapat ape-2 pon kalau kau pergi melawat wall dea ponn :') sket mate ade lah -.-' engt la sue , dea ue mase silam . bukan mase depan . cukup-2 la kau tunggu dea ajak couple balek :')

-----------

Hmm . Okay , now na cakap la pasal si mamat ne . name dea MohdHairulIdzham . name panggilan dea erol . tadi dea send text . aku engat ape lah kan , aku pon bace . last-2 dea cakap , kite dah ta boley contact age sebab tepon owg jatuh dalam ?

LUBANG TANDAS .

Kayy , baguz . kau memang cuai bie . tau ape ue cuai ? tau kan ? fyi , cuai ue mmg patut pon aku tampal-2 dekat muka kau atas sebab ? sebab kau cuai la . kau tau ta aku rindu kau bie . p ape kau buad skg ? berfoya-2 ? ohh shitt . tekanan tau ta -.-

Cakap pasal tekanan . aku telah mengalami tekanan dekat otak kerane study berturut-2 tanpe makan , minum , mandi . percaye ta ? ta caye ? g mampos --' aku bukan men age study , kau lak ta caye . ta batak pon wehh kepercayaan kau ue .

Okayy la . aku ngaku aku busuk . tha's why aku nak chow . so , aku offline dulu eh ? kayy , choi .