Tuesday, May 17, 2011

Sys Adopted Aku Sayang Aku :D


Nampak tak pict ue ? Comel kan dea ? Macamm aku ;D That's why aku sayang dea , cinta dea , and adore dea . Ngeh-2 . Sumpah aishiteru kaa <3

Walaupon aku ade ramai sys adopted -.-' ( kau hade ? tadew kann ) p dea la tetap dekat hati aku . Cewahh ! Gua sayang lu bhai . Mati hidup balek gua tak halal makan minum lu kalau lu ade owg len =.=

\macam aku pulak yang bagi dea makan and minum/

And back to the topic . Kite ade beli dea hadiosh aww . P tatau nak bagi bile :/ Hmm . Dah la nt na pindah . Mesti susah na meet akk en nt . 

Huh , sabarr sue . sabarr . Eh , ade lagi ne pict dea . Japp eh , na upload . Yuhuuuu <3 Im comingg <3 Pfettt , mood : Menyampah =.=


Okay , sebenarnye da beberape kali da putus ne dea eh . Masing-2 keras kepala . Siape yang sanggup kekal en ? Eh , chop . Aku sanggup kekal ne minah ue :D

Hekhek . And gare-2 aku gadoe ne dea , dengan idzham-2 sekali dea lepas geram . Hambekk kau . Kan da kene . Gua da cakap , dea ne garang macam rimauuuu :O

Tu la . Kau tanak dgr en sygs . Last-2 da kene marah baruu nak sedar . But , it's okayy la . Bende dah lepas , jangan di ingat kann . Ngeheh <3

Hekhok , and kiteorang mempunyai tempat rahsia yang besar untuk menyimpan sume rahsia kiteorang . Kau hade ? Tak dew kann :P Pfettt ~ Macam sohai -.-

Whattever la . Yang penting aku sayang kau sampai mati kaa <3 Hanyee kauu sajoz di hati aku . Ceyt , bye and offline .