Saturday, May 21, 2011

Weheee !

Hi . Yoo ! Caye tak caye tak pagi-2 lagi aku da bangun then terus menghadap lapt aku yang agak burokk neh . Alah , burok tak burok , tetap aku punye en en ?

Ape ue orang cakap . Lapt sendiri lagi baik dari lapt pinjam ? Kew ape ? Ahh ? Haha :D Nevermind la -..- Yang penting , lapt aku , aku punye ! Kau hade lapt sendiri yang berjename Acerr <3

Wuu , tak dew cakap tak dew . Hanye budak yang tak matured bername Sue Elmo jew hade :P Haha :D Fullstop ! Now , korang tahuu sekarang pukul berape ?

Err , tatau ? Ayoyo . Lembab nye korangg . Sekarang dah pukul 5:55 am . Ape tujuannye nak update pagi-2 ne ? Err , entah la . Bosann kott . Al-maklum lah , mak sebok lipat baju .

Sementara aku ? Haha ! Jangan kan lipat baju , telur dada pon hangus aku masakk ! Pewwit , okayy . Pukul 6:15 am nanti aku kene mandi :\

Erghh . Ta sukeee ! Paling malas tahuu nak mandi . Dah la sejukk . Atoto . And today aku exam Math , Sc and ape lagi satu ek ? Dah lupe la .

Whattever la . Yang penting semalam kiteorang --> ( aku dan dia ) tak text ponn . Text ue text , p tak macam biasee . Sabar sue sabar . Bagi si dia sedikit ruang untuk belajar la katekan :P

Kang dea menyirap kang , menangis kau dibuat nye ^^ , Haha :D Tape , menyirap ponn dengan si dia :') Menangis ponn dengan si dia jugak en en :P

Hehe , and semalam aku just text dengan kucing kesayangan aku . Eh , jangan salah paham . Kucing ue manusia bername --> Nur Afifah Fauzan <3

Nak tahuu apesal aku panggil dea kucing ? Okay , seperti yang kite lihat di tv . Kucing biase gelek en bontot dea dari kiri kew kanan kann ? Betul tak ? Ahh , macam ue la ifa buad time jumpe aku :')

Bodoh kan ? Bodoh tak bodoh dea tetap comel buad macam ue . Jumm gelek reramai . Dari kiri kew kanan , dari kanan kew kiri . Buad sampai 100 kali memang turun 10 kg :P

Haha . Okayy la . Sampai disini storyy morry yew ? Na kene mandi ne . Mak da beleber :') Kalau aku ingkar  , tak pepasal lapt ne dea hambek pulak .

Okayy ? Tadaaaa <3



p/s : Eh lupee . Semalam da genap 1 tahunn 6 bulan aku dengan mamat ue :') Hope-2 kekal lah kan ? Kiteorang pon da janji na khawin :P *Gatal !