Thursday, May 12, 2011

Ya Allah , Kenape Neh ?

Hai and Salam :'(

Okayy readers . today sue na share something . huh -.- dari year six age sue da sabar ne capital i ne . na mnx clash , p takott . alah , sayang la katekan .

Mamat ne sejujur-2 nye , panas baran . baik hati ue adelah jugak . setie ? ohh sayang . sememangnye dea setie . p , erghh . time marah , macam cibai .

FUCK !

And tadi . time na balek ue , dea jeling dekat sue . sue pelik la . apesal lak mamat ne men jeling-2 bagai . mesti ade pape . balek ue sue mcd la dea .

*mu nok ape lg ? dok puas hati age er men en aku ! ahh ? aku sayang mu , p mu ? erghh . mcm clake*

Oh my godness . asal lak ne ? dea marah aku atas sebab ape ? sue tertanye-2 sampai la sue balas mcd yang kdua macam tuttt . 

*nape ne*

Last-2 dea balas , *awk , saya sayang awk . tlg la hargai sy* ceytt , eh boyot . aku memang sygs kau la . na suh aku cintan sayang kau camne lg ahh >.<

Nvm la . and tadi , ble aku engt-2 en balek . da bermacam-2 dugaan yang aku dgn dea pena lalui bersame . aww aww <3 korangg hade ? tadew kann :P

Yeah , wlaupon selame ne aku pena curang dgn dea . p dea ? tak pon . that's why aku sayang dea glew membabi as you know tauu .

Sweet sngat ble dea men leset kek dekat aku :') time dea baling tepung dekat aku ^^ , time dea men siram air sampai basah kuyup jd nye dekat aku ;D

Whoaa , happy glew kott . untuk pengetahuan korang , aku sayang sesangat capital i aku <3 wlaupon dea ue pena tampar aku , pena buat aku nges . but , his the best ever i had :)

But now , huh . kteorang da renggang . aku pon tatau la na ckp ape lg . p , huh . nvm la . yang penting , dea happy dgn kputusan yg dea buad .

IloveYou Mohd Hairul Idzham 
and
BYE
:)