Friday, April 15, 2011

Dea Atau Dea ? -.-'

Ape pandang-2 ? tahu la kite comel , pfettt . mengadeee ! hekhek , tadew la . kite gurauuu jew la . awak jangan la amek hati eh >.< kite bosann ne . da lame tau kite ta text pakwe kite :'(

Okayy sayang . seperti title diatas , saya disini nak update pon sebab ade idea . kalau tadew idea , jangan harap la en ? back to the topic , kaa emy , tanye kite . nak tahu dea tanye ape ?





Emy : Along , kau ta bagitahu mak kew pasal concerst JB oue ?
Aku : Tak . na buat pew bagitahu dea ?
Emy : Alaa , kot-2 mak bagi kite pinjam kerete dea , kite g la . kau buat la surat mc kew ape kew kalau g .
Aku : Eh gendut , kau bole pikir tak tahun depan aku PMR ! bukan PMR jew , p Last Pmr .
Emy : So ?
Aku : Lembab -.-' mak mesti tak bagi . dea mesti suruh aku belajar .
Emy : Tak yew jugak en . eh-2 , kalau jb ajak kau kawen , kau pilih sape ? kalau aku la , comfirm jb .
Aku : Aku ? hekhek , aku comfirm Shalkis Ikwan .
Emy : Bodoe la kau ne . 
Aku : Asal plak ? betul pew aku cakap . aku nak dea jew ^^ ,
Emy : Entah la . p yang pasti kau memang bodoe =.=




Tibe-2 kan suasana sunyi . masing-2 tengok sesame sendiri . balek jew rumah kan , kite pon pikir . antara JB ne Shalkis Ikwan , asal kite pilih Shalkis Ikwan ek ? agaga -.-

Lepas beberapa minit , kite ponn terpikir . kalau kite pilih JB , macam la dapat en ? so , kite ponn pilih la Shalkis Ikwan . yeaa , keputusan kite muktaman . weheee ^^ ,























Or




















Oh sayang . da tengok en ? okay , due-2 comel . due-2 handsome . and due-2 , aku minad . p , aku lagi pilih ewan . oh sayang . sumpah , i love youu .

*gatal !

Okayy , btw enn , semalam en , dea cakap dea ade kL . hmm , rinduu . dah la kdiwt low . kite malas la na topap neh . membazerr jew . lagi bek kite simpan en ?

Hekhek , dah la awk eh . kite nak offl pulak ne . ngantuk sudaa . post kali neh sebab bosann jew . btw , kalau ta suke , kite ta kesahh . byeee .

- O F F L I N E -