Friday, April 15, 2011

Mak Ohh Mak !

Pewwit , hai readers . okayy tak or sehat tak ? kite sehatt jew . pinn pinn . eh eh , tadi kan , kite cari punye cari la rumah untuk dijual yang masih baru belum diguna kan sebab mama suruh .

Lepas ue kan , kite jumpa la rumah teres banglo dekat Negeri Sembilan . kite tanye mama , mama . ne ahh rumahh masih baruu and macam-2 ur . mama tengok , then diamm .

Kite tanye la mama , nape senyap ? pas ue mama cakap , kau pikir adeq kau due orang ne nak kew share bilik uh ? cew kau cari rumah yang ade 4 bilik . mama na tengok .

Huh -.-' cari punye cari , tetibew terjumpa bende yang menyebab kan aku jadi cam neh ---> :O then aku jerit la dari dalam bilik sampai dekat luar ue hah dengar . whaoo , terer aku . ceyt .

tetibew mama masuk then menjerit . kau bole diam sikett tak ? mak yang tengah amek cili ue hah bole dengar sore kau terpekik terlolong . malu tahu tak . kau ue pempuann . ta reti malu kea ?

Dengan selamber aku jawab tak . then aku suruh mama tengok ape yang ade depan aku ne ahh . then mak cakap , ahh . kalau kau nak cam ue , kau kene jadi pempuan sket bole ?

Aku pon pikir , aku ne betina kea ? agaga -.-' whattever la . p yang penting aku na tunjuk en bende ne dekat korang . nak tengok ta ? tanak ? pegi mampos . k , bye .





































Dah tengok ? Yaa , sebab ue la aku jadi glew . oh my god . it's okayy la . nanti aku pindah aku buat la bilik cam ue . hekhek . eh , btw sesape yang mengutuk at belakang sane ue . 

kite just na cakap , kite memang ta kaye . p , kite anak manje . ape-2 yang kite nak , mama and papa kite mesti bagi . al-maklum la , sorang jew pempuann ;D

Tarak caye ? okayy , just wait and see keh ? hikhik . aww aww . awk-2 , mak kite kan , na beli kite teponn baru 25 aribulann neh . cuz what ? hekhek . kite minx , mama beli la . pfettt ~

Nak tahu ta kite na beli tepon ape ? :O tanak ? whatt ever . macam aku cakap ne kau . shuh-2 . hee , kite na beli teponn samsung , touch screen , and tepon ue warne pink . na tahu ta teponn ape ?

















Alaa , teponn biase jew . walaupun bagi korang murahh la kann :') p bagi aku mahal . sebab ? japp eh , 


Nampak tak link ue ? ah , kau klik kau tanye dea gune teponn ape :P hekhek . pfettt . weh , aku beli tepon ue sebab nak same dengan dia la . whoaa , sumpah aku cinta dea ^^ ,

Hekhek , btw kan , kite gdoe ne kawan baek kite :'( nadya , hukhuk , sumpah sedehh . sokayy la . dea dah tanak anggap kite kawan baek dea , kite terimaa jew la .

Okay la . dea da post wall ue . kite bace terus tarak ade mood . humm , okayy la readers . byee .
Takecare Okayy Readers ^^ ,

- OFFLINE -